2011. március 8., kedd

FOTÓ-KÉP-TÁR kiállítás előtt: bemutatkoznak az alkotók 8.

Felfedhetem a nagy titkot, hogy a holnap megnyíló fotókiállítást a Nemzetközi Nők Napja alkalmából kívánjuk megrendezni. Remélhetőleg minden hölgy sok virágot kapott a mai különös nap alkalmából.
A Tápiószőlősi ÁMK-Faluháza nevében fogadják mindannyian szeretettel ezt a kép-csokrot. Mi ezzel kedveskedünk eme magasztos nap alkalmából.
Egyúttal következzék egy vérbeli ifjú alkotó bemutatkozója:
Varju Viktória
Sosem szerettem magamról írni, még önéletrajzot sem, pedig az csak tényleg szárazon az ember addigi életét foglalja össze. Ezért szeretek fényképezni. Kifejez. Örömet okoz. Tanít.
A tanulást egész régen kezdhettem el, (hiszen fotós családba születtem) és ez azóta is töretlenül tart. Édesapám mellett kezdődött, a Práter utcában folytatódott.
Már nem csak hobbi, hanem hivatásomnak is tartom a fényképészetet. Próbálok fejlődni, újat alkotni. Rövid ideig a Ceglédi Fotóklub tagja voltam, 2010 végén pedig az Albertirsai Fotókörbe léptem be.


1 nap!
BJ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése