2011. december 5., hétfő

Interjú a Mikulással

December 5-én alig értem haza, hallom, csöng az utcán valami. Nagy meglepetésemre, Mikulás és kísérete kereste a gyerekes családokat. Annyi időm volt, hogy egy villám interjút készíthessek véle meg néhány fotó erejéig megörökíthessem a nagy találkozást.

Mikulás bácsi, mi a helyzet a rénszarvasokkal, miért érkeztél hintóval?
- Hát, kedves apuka, az a helyzet, idén még nem érkezett el Európa Ékességére a hó, és sajnos a rénszarvasaim nem szeretik a kopogó aszfaltot, így kénytelen voltam lovas hintós barátaim megkeresni, adják kölcsön ma estére, éjszakára és holnap délutánra is, hadd vihessem el a sok ajándékot a tiszta szívű gyerekeknek!
Miki bácsi, Télanyó meg a krampuszodon kívül látok további segítőket is, ők kicsodák?
- Nos, tisztelt kíváncsiskodó apuka, az a helyzet, az én navigációs rendszerem csak havas időben működik jól. Mivel nincs hó, kénytelen vagyok olyan valakiket felkérni a navigátor szerepre, akik ismerik, tudják, hol vannak azok a gyerekek, akik nagyon nagyon várnak. A Nyitott Tenyeresek elkalauzolnak mindenkihez, külön köszönet nekik!
Mikulás, már csak egyet kérdek, honnét tudod ezt a sok ajándékot beszerezni, neked kiapadhatatlan a zsákod?
- Az a helyzet, akinek szívében szeretet lakozik, az csak akkor tud boldog lenni, ha segít a rászoruló embertársain. Idén nagyon sok segítő embernek köszönhetően a zsákom ténylegesen kiapadhatatlanná lett! Ez nekem is nagyon nagy öröm, de még nagyobb öröm a megajándékozottaknak!

Néhány fotó után folytatta útját a Mikulás, a lovak patkóinak koppanása, a csengő csilingelő hangja jelezte, ép merre tart.
Bízom abban, sok gyereknek örömet hoz ma este, éjjel, vagy kora reggel.
Úgy hírlik, délelőtt az óvodába is ellátogat, sőt, az iskola sem marad ki.
Hiszem, minden gyerekhez eljut!!!
BJ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése