2011. március 1., kedd

FOTÓ-KÉP-TÁR kiállítás előtt: bemutatkoznak az alkotók

Új információt szerezni "első benyomásra" szép dolog. "Véletlen" becsöppenni egy kiállításra, egy koncertre, élmény.
A mai "netes" világban mégis fontosnak tartom, ha az ember kicsit "felkészülten" jelenik meg egy kulturális eseményen.
Terveim szerint a március 9-re tervezett kiállítás megnyitójáig naponta bemutatok egy alkotót, hadd ismerjük meg őket jobban, kapjunk egy kis ízelítőt látásmódjukról, gondolatvilágukról.
Elsőre az albertirsai fotókör mentora, egyik fő mozgatója mutatkozik be. Amennyire tömör a bemutatkozója, annyira dinamikus és színes a személyisége.

Baán Katalin - fotográfus

Miskolcon születtem, Túrkevén nőttem fel. „Emlékeim” e városhoz kötnek, gyökereim onnan erednek. Sok városban laktam, és ma már ceglédinek vallom magam. Egész életemet választott szakmám a fotózás töltötte ki.
Kilenc évvel ezelőtt volt bátorságom a sorsom által kijelölt utamra lépni és a dédelgetett gondolatokat, ötleteket megvalósítani. Igyekszem kamatoztatni amit hosszú évek alatt a művészetről láttam, hallottam, és örökségül kaptam. Legnagyobb mesteremnek Édesapámat Baán Lajos festőművészt tartom, aki Cegléden élt és észrevétlenül tanított.
A fotóim hagyományos technikával- filmre készülnek és az exponálás pillanatában születnek meg.
Folyamatosan szerepelek országos fotópályázatokon, kiállításokon. 2005-ben Veres Péter díjban részesültem Túrkevéről készült sorozatomért. 2010-ben E-Mafosz Fotóművész Diplomát  szereztem
Tagja vagyok Albertirsai Fotókör
                         Ceglédi Alkotók Egyesületének,
 Magyar Fotóművészeti Alkotócsoportok Országos Szövetségének,
 Magyar Fotóművészek Világszövetségének.
 Art 16  Budapesti képzőművész csoport
Önálló kiállításaim: 2003-2010 között Kecskemét, Túrkeve, Sebnicz (Németország)
Cegléd, Szigetvár, Budapest, Szentendre, Komárom, Auschel(Franciaország) Debrecen, Szolnok, Kisújszállás

BJ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése