2011. március 2., szerda

FOTÓ-KÉP-TÁR kiállítás előtt: bemutatkoznak az alkotók 2.

Véletlenek márpedig nincsenek. Történt, hogy 2009 őszén egy szőlősi csapattal Ceglédbercelre látogattunk. Kulturális rendezvény keretein belül különböző feladatokon megmérettetve gyűjtöttük pontjainkat. Épp a harmadik feladat megoldásán voltunk, amikor a feladat lebonyolításáért felelős "elszomorodott": hiába szánt sok időt a feladat nehézségének fokát emelve, mi "rekord" idő alatt megoldottuk. (2 majdnem egyforma fotón meg kellett találni az 5 eltérő elemet) A végén vigaszul bevallottuk, a "fő tettes" rendőr, így neki köszönhettük a gyors megoldást. Élmény volt mindannyiunknak úgy a berceli látogatás, mind a feladat, mind a személyi jelenléte.
2010 elején fotópályázat kiosztóján ismerős nevet hallok: hm, talán ép ama berceli feladat készítője, ...
és lám, 2011 elején Tápiószőlősön köszönthetjük pár nap múlva alkotásaival együtt.

Kürtösi Edina

1976-ban születtem Cegléden. Születésemtől fogva Ceglédbercelen élek.

Két éve kezdtem el hobbi szinten fotózni, az idő múlásával szenvedélyemmé vált a pillanatok ily módon való megörökítése. Egyaránt szívesen fotózom a természetet, és az embereket, készítek portrékat, életképeket, divat-, gyerek- és tárgyfotókat.

2009 óta tagja vagyok a nagy múltú Ceglédi Fotóklubnak. A Fotóklub tagjaként több kiállításon is szerepeltem fotóimmal, többek között Cegléden, Dabason és Budapesten. Vendégkiállítóként több alkalommal szerepeltem a ceglédberceli Dózsa György Művelődési Ház és Könyvtárban képeimmel.

2010 tavaszán megnyertem a Ceglédbercel Község Önkormányzata által kiírt „Szűkebb pátriánk” című fotópályázatot, majd a ceglédi Kossuth Művelődési Központ és Könyvtár „Az én lakóhelyem” című kistérségi fotópályázatát is.

2010 októberében a II. „Házunk-Hazánk” országos fotópályázaton közel száz jelentkező közül beválasztottak a legjobb 50 alkotó közé. Az „Anyám egyetlen jószága” című képem így tagja lett az országos vándorkiállításnak, ami több településen is megtekinthető.

2010 őszén első önálló fotókiállításom nyílt a ceglédberceli Dózsa György Művelődés Ház és Könyvtárban „Négy évszak” címmel, mely az ugyanezt a nevet viselő énekverseny kísérő kiállítása is volt egyben.

2010. december 2-án alakult az Albertirsai Fotókör, melynek szintén tagja vagyok. Első kiállításunk, ami 2011. január 21-én nyílt, nagy siker volt.

Az „Utazás a világ körül – 2010” című országos fotópályázaton „Generációk” címet viselő fotóm bekerült a kiállításon résztvevő fotók közé.

2011 januárjában az a megtiszteltetés ért, hogy egy igényes, ismeretterjesztő-jellegű írásokat tartalmazó országos magazin, a The Explorer stábjával dolgozhattam együtt egy anyagukon fotósként.


2011. március 9-én személyesen is megismerkedhetnek ezzel a fiatal, dinamikus alkotóval, ha ellátogatnak a FOTÓ-KÉP-TÁR című kiállítás megnyitójára.
Részletek itt!

BJ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése