2011. március 6., vasárnap

FOTÓ-KÉP-TÁR kiállítás előtt: bemutatkoznak az alkotók 6.

A hivatások egyik legnemesebbével foglalkozik a most bemutatkozó alkotó.
Tudjuk, tapasztaljuk, hogy az életben a bennünk rejlő képességek nem minden esetben hozhatók ki csak egy munkaterületen. Valószínű, születésünktől fogva bennünk rejlenek a tálentumok, csak különböző időkben, helyeken, netán külső hatásra kerülnek ezek felszínre. Attól lehet kerek egy emberi élet, ha "színesen" élünk: a hivatásunk mellett a kedvenc foglalkozásainkon keresztül szerzett sikerélményekkel tarkítjuk a mindennapjainkat.
Erre szükségünk van saját egészséges egyéniségünk megélésében, és a minket körülvevő társadalomnak jobb szolgálatára tudunk lenni.
Korcsog Rita
Születtem Gyöngyösön 1962. október 4-én. 14 éves koromig Boconádon éltem. Középiskolámat és a Tanárképző Főiskolát Egerben végeztem, majd Albertirsára kerültem tanítani. A digitális fotózás megjelenése tette lehetővé számomra, immár hét éve az önkifejezés e módját
Mindig érdekelt a művészet, tánc, festészet, zene és a fotográfia. Három éve töltöttük fel az első fotómat a Google Panoramio oldalára, ahol jelenleg 1500 alkotás található. Kedvenc területem a természetfotózás, hangulatok megörökítése, érdekes emberek, arcok ábrázolása.
Tagja vagyok az Albertirsai Fotókörnek ami 2010-ben alakult.

Álmainkat megvalósítani sohasem késő. Bátorság, elszántság, egy szikra kell hozzá. Valószínű, mindenki életében megtörténik ezzel a szikrával való találkozás, csak figyelni kell rá!

(Már csak hármat "kell aludni", és itt a megnyitó!!!)
BJ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése